02 de maig 2022

Primavera..........

 Ja ha arribat la primavera, i amb ella els díes són més llargs, ó més curts, segons com es miri.....jejejeje...

Ya ha llegado la primavera, y con ella los días son más largos, ó más cortos, según com se mire....jejejeje...

Recordo molt la mare que quan jo era petita em deia que ella no tenía mai temps d'aburrir-se i que li faltaven hores per a poder fer tot el que volía. Així estic jo ara.................Necessitaré 50 anys més per a poder fer tot el que vull fer!! Ho aconseguiré?? Segurament no....però mentrestant gaudiré del "viatge" i dels "entreteniments" que em trovo al camí.

Recuerdo mucho mi madre que cuando yo era pequeña me decía que ella nunca tenía tiempo para aburrirse y que le faltaban horas para poder hacer todo lo que querí. Así estoy yo ahora....... Necesitaré 50 años más para hacer todo lo que quiero hacer!! Lo conseguiré?? Segurament no.... pero mientras tanto disfrutaré del "viaje" y de los "entretenimientos que me encuentro en el camino.

Aquest cobrellit el vaig començar fa.........ni recordo els anys que fa!! És unca cobrellit amb una Lone Star que vaig fer tota a  mà i que vaig començar en un creuer fluvial familiar, quan el meu fill petit era petit.....aviat farà 25 anys.....increïble!! Ha anat quedant aparcat perqué el volum del cobrellit és gros, i per encoxinar-ho a mà, és engorrós....El tinc a la caseta del Pallars i vaig fent quan hi anem.... però ara ja no hi ha marxa enrera!! S'ha de fer a mà....encara que trigui.....

Esta colcha la empecé hacer........ni recuerdo los años que hace!! Es una colcha con una Lone Star que cosí toda a mano y que empecé en un crucero fluvial familiar, cuando mi hijo pequeño era pequeño....pronto hará 25 años....increíble!! Ha ido quedado aparcada porqué el volumen de la colcha és grande, y para acolchar a mano, es engorroso....La tengo en la casita del Pallars y voy haciendola cuando vamos....pero ya no hay marcha atrás!!! Hay que terminarla a mano....aunque tarde....



A la caseta del Pallars tot està decorat amb caire rústic, faltaría més. Aquesta cortina de la nostra habitació, la vaig fer aprofitant restes. M'agrada com ha quedat!

En la casita del Pallars todo está decorado con aire rústico, faltaría más. Esta cortina de nuestra habitación, la hice aprovechando restos. Me gusta cómo ha quedado!



L'agafador de cassoles de la cuina d'allà, m'agrada molt com em va quedar, n'estic enamorada del meu cor ;o)

El agarrador de ollas de la cocina de allí, me gusta mucho como me quedó, estoy enamorada de mi corazón ;o)



I segueixo amb el ganxet....fa uns díes us ensenyava que els sofàs de la caseta anaven conjuntats amb els quilts i els coixins. La manta del sofà havía d'anar a joc, evidentment! He gaudit molt fent-la. I he après a teixir mirant la tele i sense mirar el punt!! Jejejejeje

Y sigo con el crochet....hace unos días os enseñaba que los sofás de la casita iban conjuntados con los quilts y los cojines. La manta del sofà tenía que ir a juego, evidentmente! He disfrutado mucho haciendola. Y he aprendido a tejer mirando la tele y sin mirar el punto!! Jejejeje






Al proper post us ensenyaré d'altres coses que estic fent per a casa. Aquest any posarem sofàs al jardí, i evidentment s'han de decorar, oi?? ;o))

En el próximo post os enseñaré otras cosas que estoy haciendo para casa. Este año pondremos sofás en el jardín y evidentemente hay que decorarlos, verdad?? ;o))

14 comentaris:

  1. Qué colcha tan preciosa, ánimo y a terminarla que te vas a sentir fenomenal cuando la veas puesta y luciendo en todo su esplendor. y en cuanto a lo de los 50 años...... estoy igual que tú....... me van a faltar vidas para hacer todo lo que me gusta......
    Tu manta de ganchillo tiene un bonito diseño y bonitos colores. BESICOS.

    ResponElimina
  2. Todo lo que nos muestras precioso, me gusta todo pero tambien me ha enamorado tu agarrador de ollas de corazon.
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias, anímate con el agarrador de corazón, es fácil!

      Elimina
  3. Me gusta muchísimo la decoración rústica de tu casita :D y de la colcha ya sabes lo que dicen, no hay trabajos abandonados, sólo trabajos "en progreso" Así que digamos que tu fantástica colcha lleva en progreso casi 25 años ;) y seguro que cuando la acabes lucirá preciosa en tu casita rústica.
    ¡Besotes!

    ResponElimina
  4. Anna me encantan tus trabajos, a quien le importa el tiempo que tardas en terminar alguna cos? si llevamos varias a la vez, como es mi caso, algunas tardan en salir, pero al final se terminan y tan contentas. Besinos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Claro que si, al final como disfrutamos más es haciéndolo, verdad??

      Elimina
  5. Sóc una enamorada del Pallars i de la Vall d ' Aran...ja m'imagino la teva caseta, asseguda vora la llar de foc cosint i fent ganxet..., un plaer absolut.
    I tant que acabaràs la vànova, serà una satisfacció enorme i fa molt bona pinta. La manteta del sofà és molt xula, i l'agafador, i quina bona idea la de la cortina, tot molt maco i a conjunt. Ptns

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, si!!! Al gener quan allà estàvem sota zero, era tot un plaer fer ganxet a la vora del foc!!! Jejejeje....Gràcies guapa!!

      Elimina
  6. OOOH! Quna Lone Star més preciosa!!! Ànims que està quedant de luxe!!
    Molt xules les altres labors que ens comparteixes!!!
    Quina portaràs de cap amb la nova decoració del jardí. Jajaja!! Ja t'imagino planificant-ho tot.
    A veure si hi haurà reunió a Verges aquest any!!!
    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja tinc la decoració quasi acabada, aviat la veureu!! I si, si voleu, a Verges esteu convidades, a més, el día 11 de Juny hi ha la fira de les labors amb trobada de ganxet!! Si voleu venir, aviseu!!

      Elimina
  7. Hola Anna, acabar la Lone-star ya es todo un gran objetivo cumplido y sin duda todo lo que nos enseñas incluido el crochet se nota lo que ha disfrutado haciéndolo. Qué razón tenía tu madre. Aunque yo ya no coso tanto, pero me pasa como a ti, me faltan años. Un beso

    ResponElimina