17 de maig 2022

Senzill.....ó no?? - Sencillo.....ó no??

 No sóc capaç de fer només una labor a l'hora, és superior a mí!! Veig coses per tot arreu, i sempre em surten idees per a fer-ne més!!! Així no acabo mai amb la llista de les coses que vull fer....jejejeje...

No soy capaz de hacer sólo una labor al mismo tiempo, es superior a mí!! Veo cosas por todas partes, y siempre me dan ideas para hacer más!!! Así no termino nunca con la lista de cosas pendientes que quiero hacer....jejejeje...

Vaig veure per internet ideas per a aprofitar roba en desús. I s'em va acudir fer uns coixins per als sofàs que hem comprat aquest any pel jardí, amb les camises velles del meu marit i dels meus fills. Els veureu diferents, perqué no hi ha cap coixí tallat igual, doncs tot i que el meu marit i els meus fills gasten les mateixes talles, les camises totes eren diferents. Lo més divertit va ser veure la seva reacció quan ho vàren veure....jejeje...lo primer va ser "oh que xulu!!" i després va ser "Mama, això no eren camises nostres??" amb cara de desconcert...jejejeje

Ví por internet ideas para aprovechar ropa en desusos. Y se me ocurrió hacer unos cojines para los sofás que hemos comprado este año para el jardín, con las camisas viejas de mi marido y mis hijos. Los vereis diferentes, porqué no hay ninguno cortado igual, pues aunque mi marido y mis hijos usan las mismas tallas, las camisas eran todas diferentes. Lo más divertido fué ver su reacción cuando lo vieron....jejejeje....Lo primero fué "oh que chulo!!" y después fué "Mama, esto no eran camisas nuestras??" con cara de desconcierto....jejejeje...






Canvi de tema: sabeu que de vegades tens ganes de fer un regalet?? Doncs vaig fer aquest pitet en un pis-pas per a una coneguda que ha tingut un nen!

Cambio de tema: sabeis que a veces te vienen ganas de hacer un regalito?? Pues hice este babero en un santiament para una conocida que ha tenido un niño



Al confinament em va donar per a fer endreça d'armaris de teles i s'em va acudir fer una vànova per a un llit de la caseta del Pallars. Falta encoxinar....No sé encara si  ho enviaré a fer, ó bé ho faré jo...

En el confinamiento me dió por ordenar los armarios de telas y se me ocurrió hacer una colchar para una cama de la casita del Pallars... Falta acolchar... No sé aún si lo enviaré a hacer, ó bien lo haré yo,,,,




Seguint amb el reciclatge de robes durant el confinaments, també vaig fer aquest quilt...Aquest si que tinc clar que el portaré a encoxinar, Veurem com queda!!

Siguiento con el reciclaje de telas durante el confinamiento, también cosí este quilt....Este si que tengo claro que lo llevaré a acolchar. Veremos cómo queda!!



I el Pitàgoras.....un UFO d'aquells que ni recordo quants anys fa que el tenim començat!! No ha quedat gaire bé, falta encara acabar d'encoxinar i posar algún detall per "amagar" alguna coseta....Però ja està encarrilat!!

Y el Pitàgoras..... un UFO de aquellos que ni recuerdo cuantos años hace que lo empecé!! No ha quedado demasiado bien, falta aún terminar de acolchar y poner algún detallito para "esconder" alguna cosilla....Pero ya está encarrilado!!



Ens veiem a la propera!

Nos vemos en la próxima!



15 comentaris:

  1. Las colchas son preciosas, merecen ser acolchadas y acabadas después de tanto esfuerzo y trabajo, el babero muy cuqui y la idea de usar las camisas para cojines es genial, hay que darle uso a todo lo que se pueda reciclar, al fin y al cabo no deja de ser materia prima. BESICOS.

    ResponElimina
  2. T'han quedat un coixins molt originals i xulos!!! El pitet és molt maco. Awuesta vànova pinta molt i molt bé!!! El quilt de l'estrella és preciós i el Pitàgores és una passada de maco!!
    Realment, no pares quieta mai!!! Perfecte!!!
    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sóc molt inquieta...jejeje...Gràcies Pilarin!! Un petó

      Elimina
  3. Anna preciosas todas tus labores, besinos

    ResponElimina
  4. Ohhh ha desaparegut el missatge que vaig deixar...
    Els coixins son d' autèntic patch, han quedat súper xulus. El pitet molt divertit, les vànoves m'agraden molt, i el pitàgores m'encanta i em recorda que fa un munt d'anys vaig començar el meu. Ptns

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Marian!!! Doncs vingue!! A acabar el pitàgores!! ;0)

      Elimina
  5. Cuantos trabajos tan bonitos, esas colchas estan preciosas!
    Besos

    ResponElimina
  6. Esos cojines te quedaron preciosos. Te sigo.

    ResponElimina
  7. ¡madre mía! has trabajado muchísimo, unas labores preciosas, el pitágoras me tiene enamorada pero no me atrevo con él no quiero que se convierta en UFO que me está costando mucho terminarlos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si Beatriz, es que el Pitágoras.... se las trae.....yo no estoy demasiado contenta de como me ha quedado, pero....como diría mi madre, "con el sonido de los carros no se nota ;o) ".

      Elimina