28 d’octubre 2022

Em falten hores...... Me faltan horas...........

M'he despistat....ara veig que han passat més de 3 mesos des de la meva última entrada....però és que no he parat!! I això que a mí aquesta calor que estem patint aquest any, em deixa fora de combat............però qué hi farem!! Ja vindrà el fred!!

Me he despistado.....ahora veo que han pasado más de 3 meses desde mi última entrada....pero es que no he parado!! Y eso que a mí este calor que estamos sufriendo este año, me deja fuera de combate...........pero qué le haremos!! Ya vendrá el frío!!

Estic una mica dispersa en les labors, la veritat és que em vé de gust fer de tot, i vaig alternant....Ara us ensenyaré unes quantes coses de les que he fet, tot i que com he dit, n'estic fent vàries a l'hora (per a variar!)

Estoy un poco dispersa en cuanto a labores, la verdad es que me apetece hacer de todo y voy alternando...Os mostrarés unas cuantas cosas de las que he hecho, aunque como ya he dicho, estoy haciendo varias a la vez (para variar!!)

Aquest estiu m'ha donat per fer-me costura per a mí (que ja tocava!). És curiós com canvia la costura de fer-la per confecció de vestir, ó la costura del patchwork. En la confecció, tot i que sóc filla de modista, em considero una principiant.....em queda molt i molt per apendre, però ja ho aniré fent. Però estic contenta, fins i tot m'he atrevit a fer-me calces!! Podeu veure unes quantes coses de les que he fet.

Este verano me ha dado por hacerme costura para mí (que ya tocaba!) Es curioso como canvia la costura de confección para vestir ó la costura del patchwork. En confección, aunque soy hija de modistra, me considero una principiante.... me queda mucho y mucho para aprender, pero poco a poco. Aún así, estoy contenta, hasta me he atrevido a hacer braguitas!! Podeis ver unas cuantas cosas de las que he hecho.




També m'ha donat per fer coixineres pel llit...el meu marit no té "un pél de tonto", literalment....jejeje...i amb aquesta calor, les coixineres de seguida s'embruten, tot i que es dutxa cada día i es renta el cap vàrios cops al día...Així que s'em va acudir fer coixineres alternatives, i les vaig canviat cada 2 díes.

También me pegó por coser fundas de almohada para la cama...mi marido no tiene "un pelo de tonto" literalmente....jejeje....y con este calors, las fundas en seguida se ensucian, aunque él se duche cada día, y se lave la cabeza varias veces al día... Así que se me ocurrió coser estas fundas alternativas, y las voy cambiando cada 2 días.


I un coixí en forma de poma per a la nostra caseta de la muntanya.

Y un cojín en forma de manzana para nuestra casita de la montaña.



Quan la calor m'ho permetía....anava fent la manta del sofà que vaig començar l'hivern passat. Per fí l'he acabat!! Però tal i com anem, no sé pas quan l'estrenarem!!

Cuando el calor me lo permetía.....iba tejiendo la manta del sofá que empecé el invierno pasado. Por fin la terminé!! Pero tal y como vamos, no sé cuando la vamos a estrenar!!







Tinc molt projectes al cap...les meves llistes de projectes de patchwork, ganxet i costura, no s'acaben mai, perqué cada setmana afegeixo idees noves! Aquest estiu vàrem estar a Escòcia de vacances, i tot que jo ja hi havía estat dos cops, em segueix enamorant aquesta terra, les seves costums, la seva gent, i la seva manera de viure....I....ara vaig darrera de trobar una roba de tartan per a fer uns coixins que s'hi digui amb el color del sofà que també estic folrant!! Si no trovo la roba per aquí, ja tindré una excusa per a tornar a Escòcia per quarta vegada....jejejeje..

Tengo muchos proyectos en mente....mis listas de proyectos de patchwork, crochet y costura, no terminan nunca, pues cadas semana añado ideas nuevas! Este verano estuvimos en Escocia de vacaciones, y aunque yo ya había estado dos veces, me sigue enamorando esta tierara, sus costumbres, su gente y su forma de vida...Y....ara estoy buscando una tela de tartan para hacer unos cojines que coordinen con el color del sofá que también estoy forrando!! Si no encuentro la tela por aquí, ya tendré una excusa para volver a Escocia por cuarta vez...jejeje....



I mentrestant.....s'em ha acudit fer uns sotaplats per la taula de Nadal, a joc amb les estovalles i els tovallons!! I n'he de fer 18!!

Y mientrastanto....se me ocurrió hacer unos bajo platos para la mesa de Navidad, a juevo con los manteles y las servilletas!! Y tengo 18 para hacer!!



Aquí ja ens estem preparant per la castanyada, avui toca fer la massa dels panellets per a poder-los coure. L'aventatge de tenir l'oficina de la feina a casa, i tenir el marit de "jefe", és que puc decorar el meu espai de treball com a mí m'agrada, sense que ningú em renyi....i evidentment ara toca tenir carbaces!!

Aquí ya estamos preparando la castañada, hoy toca hacer la masa de los panellets para poderlos hornear. La ventaja de tener la oficina del trabajo en casa, y de tener al marido de "jefe", es que puedo decorar mi espacio de trabajo como a mí me gusta, sin que nadie me riña....y evidentemente, ahora toca tener calabazas!!



Ens veiem a la propera!

Nos vemos en la próxima!






8 comentaris:

  1. Anna veo que trabajaste muchísimo, todo lo que nos compartes se ve maravilloso, difícil elegir que me gusta más, Estamos ansiosas por un poco de frío, pero se resiste. Gracias por compartir. Cuidate besinos

    ResponElimina
  2. Unos trabajos preciosos. Muchas gracias por enseñarlos. Tu rincón de trabajo con las calabazas me encanta. Un beso y feliz mes de Noviembre!

    ResponElimina
  3. Muchos proyectos muy bonitos, me gusto todo pero mis favoritas son esas calabazas y el cojin de manzana!
    Besos

    ResponElimina
  4. ¡anda que no has trabajado! y todo chulísimo

    el ajuar de beatriz

    ResponElimina
    Respostes
    1. Lo intento!!! Aunque no llego a todo lo que quiero, pero voy tirando!!

      Elimina