13 de febrer 2020

Reprenent.....Retomando

Holaaaa!!!

Aquí la desapareguda....poc que em pensava jo que a la meva nova vida estaría tant ocupada....
He de dir per això, que aquest any 2019 ha estat un any complicat, molt complicat. Però sembla que a aquest 2020, les coses aniràn a millor.

Aquí la desaparecida... quién me iba a decir a mí que mi en nueva vida estaría tan ocupada....Tengo que decir de todas formas, que este año 2019 ha sido un año complicado, muy complicado. Però parece ser que este 2020, las cosas irán a mejor.

En el poc temps que em deixa la meva feina, la de casa, i la d'ajudar al meu "gran home" a tirar endavant el seu negoci, procuro fer alguna cosa de patchwork, si és que no ens anem a caminar ó de visita cultural com la que vàrem fer al Palau Güell de Barcelona, obra emblemàtica del modernisme català, ó al poble de Besalú, interessant per la seva construcció de l'època medieval. I és que sóc una persona de ment inquieta, i el meu "gran home" ho és tant ó més que jo!! La qüestió és que he entrat a una etapa de la meva vida que procuro expreme-la al màxim, i tot i que m'agradaría molt poder dedicar més temps a les meves labors,  també estic bé gaudint del meu poc temps de lleure amb l'home que tinc al costat. Aquesta és una petita mostra del Palau Güell, de visita molt recomable

En el poco tiempo que me deja mi trabajo, la de casa, y la de ayudar a mi "gran hombre" a tirar adelante su negocio, procuro hacer alguna cosa de labores, si antes no nos vamos a caminar ó de visita cutlural como la que hicimos al Palau Güell de Barcelona, obra emblemática del modernismo catalán o al pueblo de Besalú, interesante por su construcción de la época medieval. Y es que soy uuna persona de mente inquieta, y mi "gran hombre" lo es tanto ó más que yo!! La cuestion es que he entrado en una etapa de mi vida que procuro exprimir-la al maximo, y aunque me gustaría mucho poder dedicar más tiempo a mis labores, también me apetece disfrutar de mi poco tiempo libre al lado de él. Esta es una pequeña muestra del Palau Güell, de visita muy recomendable.






I Besalú, un poble medieval que conserva l'encant i el misteri
Y Besalú, un pueblo medieval que conserva el encanto y el misterio





Vaig reprenent moltes labors, el miniquilt de l'entrada de casa va canviant segons l'estació de l'any
Voy retomando muchas labores, el miniquilt de la entrada de casa cambia según la estación del año

I després de molts anys, m'he tornat a enganxar al ganxet!!! He fet un foulard i una punta per les cortines de la nostra casa del Pallars. He descobert que puc fer ganxet sense mirar el que faig i mirar la tele al mateix temps!!Jejejeje
Y después de muchos años, me he vuelto a enganchar al crochet!!! He tejido un foulard y una punta para las cortinas de nuestra casa del Pallars. He descubierto que puedo tejer crochet sin mirar lo que hago, y mirar la televisión al mismo tiempo!!! Jejejeje


Fins a la propera entrada (espero que en breu!!)
Hasta el próximo post (espero que pronto!!)

3 comentaris:

  1. Hola Anna qué buen volver a leerte. Parece que el 2019 no fue muy bueno para muchas d nosotras, pero seguro que éste será fantástico. Me encantan las fotos, gracias por hacernos viajar contigo. Poco a poco ponnos las labores que haces, seguro que serán fantásticas como estas. Un beso

    ResponElimina
  2. Aprovecha los viajes y los ratos con Él, las labores siempre están ahí para cuando tu quieras

    ResponElimina
  3. Todo es satisfactorio Anna pero las personas son irrepetibles, es normal que le des prioridad a tu gran hombre. Las labores nos hacen más creativas y luego el gusto de verlas adorna.ndo la casa. Bienvenida

    ResponElimina