21 de març 2022

M'ha passat un any sense adonar-me'n!!!......Me ha pasado un año sin darme cuenta!!!

Aquí la desapareguda.... no sé pas com ho he fet, però m'ha passat un any sense adonar-me'n!! 

Aquí la desaparecida... no sé cómo lo he hecho, pero me ha pasado un año sin darme cuenta!!

Tot i que tinc una vida tranquila, no sé com ho he fet.... Ó potser si...el tema és que faig moltes coses.... Cada día empro quasi 3 hores en fer exercici, 45 min de piscina, i 2 hores de caminada pels voltants amb la nostra Montgrí (la nostra gossa). Arribar a casa, posar-la en marxa, i baixar a l'oficina a portar els comptes del meu marit. Al vespre torno a sortir amb la Montgrí, fer sopar, sopar i fer una mica de labors. I sant-tornem-hi!! Al día següent igual! I així m'ha passat un any.

Aunque tengo una vida tranquila, no sé cómo lo he hecho.... Ó quizá si....la cuestión es que hago muchas cosas y no me doy cuenta.... Cada día empleo casi 3 horas en hacer ejercicio, 45 min. de piscina y 2 horas de caminada por los alrededores con nuestra Mongrí (nuestra perra). Llegar a casa, ponerla en marcha, y bajar a la oficina para llevar las cuentas de mi marido. Al atardecer vuelvo a salir con Montgrí, hacer la cena, cenar y un poco de labores antes de ir a dormir. Y a la mañana siguiente, vuelvo a empezar!! Y así me ha pasado un año....

En fí... tot i que he fet forces de costura, ganxet i mitja, us poso les poques coses de les quals tinc foto. Però primer us vull ensenyar como ha quedat la part de la sala d'estar de la caseta que tenim al Pallars Jussà. Estic molt contenta. Dóna un caliu a l'estança que quan hi arrivem a l'hivern sobre tot, fa que sigui molt agradable.

En fin....aunque he hecho muchas cosas de costura, crochet y punto, os pongo las pocas cosas de las cuales tengo foto. Pero primero os quiero mostrar como ha quedado la parte de la sala de estar de la casita que tenemos en el Pallars Jussà. Estoy muy contenta. Dá una calidez a la estancia que cuando llegamos allí en invierno sobre todo, hace que sea muy agradable.



Aquest any m'ha donat bastant per a fer prendes de vestir i pel ganxet sobre tot. Les prendes de vestir, no tinc fotos...però ja us ho aniré ensenyant, tot i que la model (ó sigui, jo....) no estigui a l'alçada de les models de passarel.la. També m'ha donat per fer coixineres pel llit. Aquí teniu algunes de mostra.

Este año me ha dado bastante por coser prendas de vestir y por el crochet sobre todo. De las prendas de vestir no tengo fotos...pero ya os lo iré enseñando, aunque la modelo (ó sea, yo....) no esté a l'altura de las modelos de pasarela. También me ha dado por hacer fundas de almohada para la cama. Aquí teneis algunas de muestra.



De patchwork he fet cosetes....però tinc moltes coses en marxa. Aquí teniu un topall de porta per a l'oficina que em va demanar el meu marit. Fàcil i ràpid.

De patchwork he hecho cositas....pero tengo muchas cosas en marcha. Aquí teneis un tope de puerta para la oficina que me pidió mi marido. Fácil y rápido.



M'he posat a recuperar coses que tenía en projecte des de feia anys. Aquests draps de cuina fa més de 10 anys que els tenía pendents de brodar una cenefa. M'agrada molt com han quedat.

Me he puesto a recuperar cosas que tenía en proyecto desde hacía años. Estos trapos de cocina hacía más de 10 años que los tenía pendientes de bordar una cenefa. Me gusta mucho cómo han quedado.



Vaig reciclar unes troques de llana que tenía per estrenar des de fa anys també. I vaig agafar la línia dels gorros....Em vàren caure peticions de tot arreu!! Aquí teniu els únics que vaig poder fotografiar....pero en vaig fer uns quants més!!

Reciclé unas madejas de lana que tenía para estrenar desde hace años también. Me dió por los gorros....Y me cayeron peticiones de todos sitios!! Aquí teneis los únicos que puede fotografiar......Pero tejí unos cuantos más!!





I de moment.... això és tot....seguiré treballant, i a veure si puc anar penjant cosetes...

Y de momento....eso es todo....seguiré trabajando y a ver si puedo ir colgando cositas...


9 comentaris:

  1. Ja se't trobava a faltar! Bienvenida de nuevo;nos pasa a todas, el tiempo va tan rápido que a veces es difícil compaginar tantas cosas que hacemos.
    Que gorros tan bonitos y calentitos!
    M'encanta el raconet de la caseta, ha quedat molt agradable i cuquetó! Ptns

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies guapa!!! Ens estem fent grans si ens passa el temps tant depressa....jejeje

      Elimina
  2. Anna muy bonito y acogedor tu salon.
    Ayer mi hermana y yo hablábamos que este año 2021 es una sensación de que paso sin enterarnos.
    Besinos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchísimas gracias!! Si, yo también tengo ésa sensación que nos ha pasado el 2021 en blanco!!

      Elimina
  3. eso nos ha pasado a todos estos dos últimos años han volado. Te queda muy bien el salón y las demás labores muy chulas tambien


    elajuardebeatriz

    ResponElimina
  4. Ja et trobava a faltar, Anna! Però intuia que com bona formigueta no havies parat de fer cosetes xules. Molt maques les labors que ens comparteixes!!!!
    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina
  5. No paro...no vaig al ritme que vull, però vaig fent... Gràcies Pilarin!

    ResponElimina
  6. Cuantas cositas has hecho en este tiempo de apagón bloguero. Todo bonito Anna pero a destacar el rincón de las estrellas de tu casita de campo. La sensación será estupenda al entrar en casa o los paseos entre esos campos de colza de los que hablabas. Buen finde!

    ResponElimina