11 de març 2019

La Processó i la Dansa de la Mort de Verges - La Procesión y la Danza de la muerte de Verges





Segueixo per aquí.... temps per a cosir, poc.... massa feina, masses coses per a fer.....no tinc temps d'aburrir-me!!! Però qué hi farem!! Estic bé, no ho puc negar...jejeje...això si, quan no bufa la tramuntanta com avui!!

Una de les coses que més m'ha cridat l'atenció de venir a viure l'Empordà, és el caràcter empordanés. Són catalans, si, però diferents d'ón vivía jo abans, i potser més assemblat a mí del que jo em pensava (les meves arrels empordaneses deuen estar sortint???)

Verges és una població coneguda per moltes coses, però sobre tot per la seva Processó de Dijous Sant i la Dansa de la Mort. Sembla ser que aquell día la població de Verges es multiplica per 4....(ay Deú meu....) doncs aquesta festa té l'honor de ser considerada Festa Patrimonial d'Interès Nacional. 
Adjunto un video promocional i Us animo a venir!!

Aviat penjaré coses....estic avançant lentament, però les meves manetes no paren!!



Sigo por aquí...sin apenas tiempo para coser...demasiado trabajo, demasiadas cosas para hacer....no tengo tiempo de aburrirme!!! Pero qué le vamos a hacer!!! Estoy bien, no lo puedo negar....jejeje...eso si, cuando no sopla la tramuntada como hoy!!

Una de las cosas que más me ha llamado la atención de venir a vivir a l'Empordà, és el caràcter empordanés. Son catalanes, si, pero diferentes de dónde yo vivíva antes, y quizá más parecidos a mí de lo que yo creía (mis raíces empordanesas deben estar saliendo???)

Verges es un pueblo conocido por muchas cosas, pero sobre todo por su Procesión de Jueves Santo y la Danza de la Muerte. Parece ser que la población de Verges ése día se multiplica por 4....(ay Dios mío....) pues la fiesta tiene el honor de ser considerada Fiesta Patrimonial de Interés Nacional. Adjunto un video promocional, y os animo a venir!!

Pronto colgaré cosas....estoy avanzando lentamente, pero mis manitas no paran!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada