02 de maig 2019

Llega mayo..... Arriva maig....

Y yo sigo dando gracias cada día por lo que tengo. Serán los años? Serán las experiencias (buenas y malas...) que me hacen valorar mucho más lo que ahora tengo?? Seguramente.....Cada nuevo día es un buen aprendizaje. Este cambio en mi vida es el causante de llegar a estas valoraciones. La forma de ver las cosas cambia, y lo que antes parecía muy importante, ahora no lo es tanto, y viceversa.
El hecho de que además en unos días tenga que pasar por quirófano (nada grave, dicen) ayuda a reforzar una perspectiva que antes no valoraba. Mi vida sigue transcurriendo entre el trabajo, la logística de esta casa y sus arreglos, y mis sesiones de piscina.

Y voy encontrando gente, y personas especiales como Carmen. La conocí en una sesión de aquagym y sintonizamos en seguida. Carmen comparte muchísimas cosas conmigo, pero sobre todo pensamientos. De hecho es ella la que me enseña a gozar de los pequeños momentos, pues tal y como dice mi amiga Núria Moltó, que ahora la tengo lejos...la vida pasa pero los momentos quedan. Carmen está empezando con la costura, y pensé que una buena de animarla a que siguiera, sería hacerle unos detallitos costuriles. Estuvo encantada!! Si mi mente estaba abierta a ideas costuriles, con Carmen y sus ideas, ya voy desbordada...jejejeje...pero sarna con gusto no pica.

I jo segueixo donant gràcies cada día pel que tinc. Seràn els anys? Seràn les experiències (bones i dolentes...) que em fan valorar molt més el que ara tinc?? Segurament..... Cada nou día és un bon aprenentatge. Aquest canvi a la meva vida és el causant d'arribar a aquestes valoracions. La manera de veure les coses canvia, i el que abans em semblava important, ara no ho és tant, i el que abans no m'ho semblava, ara si ho és. El fet que que a més a més hagi de passar aviat pel quirófan (res greu, diuen) ajuda a reforçar una perspectiva que abans no valorava. La meva vida segueix passant entre la feina, la logística d'aquesta casa i els seus arreglos, i les meves sessions de piscina.

I vaig trobant gent, i persones especials com la Carme. La vaig conéixer en una sessió d'aquagym i vàrem sintonitzar de seguida. La Carme comparteix moltíssimes coses amb mí, però sobre tot pensaments. De fet, és ella la que m'ensenya a gaudir dels petits moments, doncs tal i com deia la meva amiga Núria Moltó, que ara no és tant a la vora...la vida passa però els moments queden.
La Carme està començant amb la costura, i vaig pensar que una bona forma d'animar-la per a seguir, sería fer-li uns detallets de costura. Va estar encantada!! Si el meu cap estava plé d'idees costurils, amb la Carme i les seves idees, ja vaig desbordada...jejejejeje..."però sarna con gusto no pica".




También voy avanzando con mis trabajos de decoración de esta casa...poco a poco me la voy haciendo mía, y me gusta ver como vienen los hijos de mi "gran" hombre y los míos, y valoran todos los detalles y se sienten a gusto en ella. Aquí os pongo cositas que voy terminando, mientras sigo con otros proyectos.

També vaig avançant en la decoració d'aquesta casa...mica en mica me la vaig fent meva, i m'agrada veure com venen els fills del meu "gran" home i els meus fills, i tots valoren els detalls i se senten a gust en ella. Aquí us poso cosetes que vaig acabant, mentre segueixo amb d'altres projectes.

Tengo una amiga que a veces me trae muestrarios de telas. A todo se le puede sacar partido! Esta mantita para el sofà, va de perlas cuando sopla la tramuntana.
Tinc una amiga que de vegades em porta mostraris de robes. De tot s'en pot treure profit! Aquesta manteta pel sofà, va molt bé quan bufa la tramuntana.


Un pequeño neceser con una arpillera plástica. Parece una tontería, pero coserlo no es tan divertido.
Un petit necesser amb arpillera plàstica. Sembla una bestiesa, però cosir-ho no és tant divertit.


Cada estación voy cambiando el quilt de bienvenida de la puerta de la vivienda.
A cada estació vaig canviant el quilt de benvinuda de la porta de la vivenda.

Y las llaves que hay echadas, también hay que personalizarlas, verdad??
I les claus que hi han posades, també s'han de personalitzar, oi??

La semana pasada fué Sant Jordi. En Catalunya se celebra especialmente, y no me faltó la rosa que me trajo mi "gran" hombre ni el libro!! Os recomiendo especialmente este. Es de una buena amiga mía, escritora novel, que ha tenido el honor que le publicaran su primer libro. Lo podreis encontrar a la venta en Amazon. Una novela romántica, entretenida y divertida. Disfrutad de ella!

La setmana passada va ser Sant Jordi. A Catalunya se celebra especialment i no em va faltar la rosa ni el llibre que el meu "gran" home em va portar!! Us recomano especialment aquest. És d'una bona amiga meva, escriptora novell, que ha tingut l'honor que li publiquéssin el seu primer llibre. El podreu trobar a la venda a Amazon, Una novela romántica, entretinguda i divertida. Gaudiu-ne!!



15 comentaris:

  1. Preciosos trabajos Anna!!! Espero que a tu amiga les hayan gustado. Y mucha ánimo en tu operación, espero que salga todo bien. Besitos canarios.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Mª José, eso espero también. Preparando estoy para poderme entrener con cositas a mano.

      Elimina
  2. Annaaaa que et passa???
    Espero que sigui una "puesta a punto" i res més. És el que hi ha... de tant en tant hem de passar pel taller...
    Els detalls monos no! Monisssimmms
    Jo també faig aquagym però no tinc companyes com tú jajaj
    Petonets i ens vas dient

    ResponElimina
    Respostes
    1. Res noia, la vesícula que no li vé de gust treballar i la fan fora...jejejeje...diuen que és una operació sense importància. Com bé dius, he de passar pel taller...jejeje...Gràcies guapa!

      Elimina
  3. Te deseo una tranquila recuperación Anna, confío en que todo vaya bien. Las buenas amigas nos acompañan en lo bueno y en lo malo. Nunca es tarde para encontrar otra más. Precioso el "kit bienvenida a la costura" de Carme. Espero que podáis compartir aparte de piscina, muchas tardes de costura para completar la decoración de tu querida casita. Un abrazo

    ResponElimina
  4. Hola Anna, moltes gràcies per la càlida rebuda que ens vàreu donar tu i el teu "gran home". Desitjo que el pas per la "ITV", sigui el més lleuger possible. Petons i una abraçada per a tots dos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a vosaltres per la visita. Al meu "gran" home sempre li agrada rebre les meves amistats, i si de pas pot presumir de cultura local, millor...jejeje...Esperem que vagi bé la ITV, ja s'apropa...proper dilluns 13...

      Elimina
  5. Preciosos trabajos Anna!
    Ánimo en la operación,todo irá bien.
    Besitos y feliz semana

    ResponElimina
  6. Que vaya todo muy bien y te recuperes enseguida. Encontrar amigas y coser juntas es una maravilla. Precios el kit de costura para tu amiga. Compartimos a Nuria como amiga y sus reflexiones, que me encantan.
    a seguir cosiendo y disfrutando de todas las pequeñas cosas y valorando día a día lo que tenemos.
    Feliz día
    Un beso fuerte
    Ángela

    ResponElimina
  7. Gracias Angela. Núria es un sol de mujer, y echo de menos nuestras caminatas por Terrassa, con nuestras largas conversaciones. A ver si la próxima vez que baje la puedo ver un ratito. Un beso

    ResponElimina
  8. Hola Anna!
    Espero que l'operació vagi molt i molt bé i la recuperació sigui molt ràpida. Molta força i molts ànims!!!!
    Les cosetes que ens comparteixes són una passada de maques!!! Quines manetes d'àngel, noia!!
    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina
  9. Que bonito kit de costura Anna!!
    Espero que te vaya bien en la operación y que tengas una rápida recuperación
    Besos

    ResponElimina
  10. Tus trabajos tan lindos como siempre.
    espero que la operación te haya ido ido bien y sigas decorando tu casa preciosa

    ResponElimina