24 d’octubre 2018

A juego...... A joc.....

Cuando llegué a la casa de mi "gran hombre" estaba todo a medias....la casa es relativamente nueva, pero muchas cosas se quedaron sin terminar por diferentes cuestiones o por falta de tiempo.
Él me dió carta blanca para que yo la pusiera a mi gusto (ay lo que me ha dicho....jejejeje)  y para que se terminara todo lo que faltaba.

Y a la primera que le tocó fué a la cocina. Y como soy así de maniática con los juegos de colores...que mejor que pintar una parte de la cocina a juego con un camino de mesa en forma de zanahoria que yo ya tenía hecho!!!...jijijiji...Aquí en Catalunya decimos que para aprovechar un tomate para guisar, matamos un pollo....jajajaja.... Pues nada, me fuí a comprar la pintura, el rodillo, y ya me veis a mí subida a la escalera pintando....cuando le dije que la iba a pintar de naranja, mi "gran hombre" se asustó, pero ahora le encanta!! Y entonces, claro....me faltaban cojines para esas butacas que cuando haga frío pondremos delante del  hogar, que por cierto ya hemos encendido...suerte que aún tenía telas de color naranja!! Y ya veis, todo a juego!! Hasta las mandarinas hacen juego con la cocina!!

Quan vaig arribar a la casa del meu "gran home" estava tot a mitges....la casa és relativament nova, però moltes coses es vàren quedar sense acabar, per diferents motius ó per manca de temps. Ell em va donar carta blanca per a que jo la posé al meu gust (a bones em convida....jejejeje) i per  que acabés tot el que faltava.

I a lo primer que li va tocar va ser a la cuina. I com que sóc una maniàtica dels jocs de colors...qué millor que pintar una part de la cuina a joc amb el camí de taula amb forma de pastanaga que ja tenía fet!!!....jijijiji.... Allò que diem que per a aprofitar un tomàquet per a guisar, matem un pollastre...jajajaja.... Doncs res, vaig anar a comprar la pintura, el rodet, i jo em veieu a mí penjada de l'escala pintant.... quan li vaig dir al meu "gran home" que ho pintaría de color taronja, es va espantar, però ara li encanta!! I llavors, clar... faltaven coixins per aquestes butaques que quan faci fred posarem davant la llar de foc, que per cert, ja l'hem encès...encara bó que tenía robes de color taronja!! I ja ho veieu, tot a joc!! Fins i tot les mandarines fan joc amb la cuina!!






14 comentaris:

  1. Te ha quedado genial!! yo también soy de ponerlo todo a juego,lo del tomatevy el pollo me lo apunto no lo conocía y me encanta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Beatriz!! Lo del tomate y el pollo es un dicho popular catalán....así traducido literalmente suena raro, pero en catalán forma parte del argot popular.
      Mi madre lo decía mucho en casa.

      Elimina
  2. Ohhhhh cuánto disfrute al lado de esa estufa. Tardes enteras cosiendo frente al fuego con una serie de fondo y venga hacer lo que te apetezca en el color que sea! Un besito

    ResponElimina
  3. Nenaaaa quina amplitut de cuinaaaa!!!
    I que conjuntat tot!!!
    Com m'agrada! Bona feina.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jejejeje....sóc la nena dels jocs!!!! Siii! La cuina és un luxe!!

      Elimina
  4. Hola Anna!
    Quina il·lusió em fa que t'agradi viure a Verges. Ja veus, jo sóc de Palamós (també tocada per la tramuntana!!). Gràcies pel teu comentari al meu blog. D'aquesta manera, t'he pogut visitar i ja m'he fet seguidora per a no perdre'm res de les cosetes precioses que fas!!!
    M'encanten les teves labors!!!!
    I sí, el count del lli del meu brodadet és molt petitet. No sé quant fa perquè malgrat que el fabriquen a Terrassa, jo el compro a Vitòria (quan vaig de vacances).
    A veure si coincidim aquest juny per a la Fira de Verges!!! Mentrestant, ens visitarem virtualment!!!
    Bones caminades, que el paisatge s'ho val!!!
    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina
    Respostes
    1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

      Elimina
    2. Pilarin!!! Gràcies!!! De tant en tant anem per Palamós!!
      Em fa gràcia que em diguis lo de Terrassa, jo abans hi vivía al pis que tinc, i ón s'ha quedat el meu fill petit a viure. De tant en tant hi baixo, si necessites quelcom, m´ho dius

      I tant que coincidirem!! Un dels tapissos que estic fent m'el estàn demanant per la fira!

      Moltes caminades!! I tant!!

      Una abraçada!

      Elimina
  5. Que encertat está aquest color i les pareds a conjunt amb la pastenaga, jejejejejeje i no pas a l'enrevés.
    T'ha quedat del mes bonic.
    I aquest allar de foc, mare meva, les hores que estaràs aseguda cosint i passant una bona estona.
    Ara toca gaudir de la temperatura per possar-la en marxa.
    Una fortíssima abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Avui ja fa el temps adhient per a ser davant la llar de foc. Aquí bufa tramuntana i plou!!
      Sóc la noia dels jocs...jejejeje...tot m'ha de fer joc!!

      Elimina
  6. Pensaba que había escrito en esta entrada. La cocina creo que ha sido un acierto el acoplar el color de la pared al tapete zanahoria. Sin duda se le ve muy acogedor Un beso

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Iherba! Así lo intento, y parece que gusta. Un beso

      Elimina
  7. wow,very good your idea.awesome fabric design and pattern.To get more design in weaveron textile click on this link....:http://www.weaveron.com/

    ResponElimina