17 d’octubre 2018

Arribant a l'Empordà.... Aterrizando en el Empordà....



He aterrizado en el Empordà.... Aquí estoy, recién llegada, para iniciar una nueva vida en un pueblecito del Baix Empordà. El corazón me trajo hasta aquí para empezar de nuevo con un hombre que quizá diría que es lo mejor que me ha pasado (exceptuando a mis "niños" mayores ya, claro...). El año 2018, con mis 51 años, me trajo una nueva etapa que espero que sea muy y muy buena. Quién me iba a decir a mí hace un par de años que mi vida cambiaría tanto. Mis padres estarían contentos con este cambio....en cierta forma vuelvo a mis orígenes, pues mi abuela era de Figueres.

Este blog es una recopilación de patchwork y de costura, de pensamientos y caminatas...pues una de las cosas que me hicieron decidir a venir, es la cantidad de kilometros que puedes ir andando en llano...y ver las cosas con una perspectiva más amplia....y me encanta!!

Arribant a l'Empordà.... Aquí estic, nou vinguda, per a iniciar una nova vida a un poblet del Baix Empordà. El cor em va portar fins a aquí per a començar de nou amb un home que potser diría que és el millor que m'ha passat (llevat dels meus "ninos" ja grans, és clar...). L'any 2018, als meus 51 anys, em va portar una nova etapa que espero que sigui molt i molt bona. Poc que em pensava jo fa un parell d'anys que la meva vida canviaría tant. Els pares hauríen estat contents amb aquest canvi... en certa manera torno als meus orígens, doncs l'àvia era de Figueres.

Aquest blog és una recopilació de patchwork i costura, de pensaments i caminades....doncs una de les coses que em vàren fer decidir a venir, és la quantitat de kilometres que pots anar caminant en plà....i veure les coses amb una altra perspectiva.... i m'encanta!!

3 comentaris:

  1. Benvinguda a l' Empordà, tal com diu el teu blog...terra de tramuntana. Jo també visc a l' Empordà, a Calonge, així que som veïnes empordaneses. Felicitats pel nou blog!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Patch Marian!! Un día d'aquests vindrem a donar un tomb per Calonge, que fa molts anys que no hi he estat!! De moment la Tramuntana la vaig entomant com puc....jejejeje.

      Elimina
  2. Tot anirà bé!!!
    Hem de ser valentes quan toca i donar una nova oportunitat a la vida!

    ResponElimina